Rautatieliikenteen komponentteihin kohdistuu korkeita vaatimuksia. Samoin kuin muilla liikennealoilla, tavoitteena on saavuttaa entistä parempi tehokkuus mekaanisen toiminnallisuuden, esteettisten vaatimusten ja alakohtaisten turvallisuusstandardien välisessä jännitteessä.
Muovikomponentit voivat parantaa tehokkuutta rautatieliikenteessä. Rautatieajoneuvojen painon vähentäminen tarkoittaa, että niiden liikuttamiseen tarvitaan vähemmän energiaa. Näin ne voivat kulkea pidemmälle samalla energiamäärällä. Täysin räätälöitävät termoplastiset profiilimme täyttävät moninaiset erityisvaatimukset rautatieajoneuvojen rakentamisessa. Ne vastaavat paloturvallisuusstandardin, lujuuden, lämpö- tai kemiallisten kestävyyksien sekä sähköisen johtavuuden vaatimuksiin. Tehokkaat ja kustannustehokkaat ratkaisumme täyttävät kaikki merkittävät standardivaatimukset (DIN EN 45545/2 2013) auttaakseen sinua rakentamaan huomisen junia.
Projektitiedot:
Bussiasema Theodor Heuss-Brücke
VALMEX FR 900 kalvo
1150 m²
Arkkitehdit: Zaeske & Partner, Wiesbaden
Rakentaminen: 2011
Terminalla käy päivittäin noin 4000 henkilöä
Lentokenttä, lentotukikohta, linja-autoasema, sinun on nopeasti rakennettava tila matkustajien vastaanottamiseksi tai teknisten tilojen, kuten matkatavaroiden lajittelun, majoittamiseksi. Metallitekstiiliratkaisumme vastaavat tarpeitasi erittäin lyhyessä ajassa ja budjetin hallinnassa.
Esimerkki konkreettisesta tapauksesta: varastohallin rakentaminen ADP:lle (Pariisin lentokenttä)